Mustafa Kemal Atatürk’ün Adana’ya Gelişinin 102. Yıl Dönümü Kutlandı
Mustafa Kemal Atatürk’ün Adana’ya Gelişinin 102. Yıl Dönümü kutlandı.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Adana’ya Gelişinin 102. Yıl Dönümü etkinlikleri, Adana Valisi Yavuz Selim Köşger’in Atatürk Anıtı’na çelenk sunmasıyla başladı.
Törende, kurtuluş mücadelesinin fikri temellerinin atıldığı Adana’nın tarihi önemi vurgulandı.
